2020 CUP

DAFF, Rockets Cheerleaders og Royal Cheer Aalborg inviterer til 2020 Cup, der bliver afholdt: 

D. 4.-6. december 2020 i Rocketshallen i Rødovre og Nørresundby Idrætscenter i Nørresundby (d. 5. december)

Vi har ventet længe på at komme ud og konkurrere, og nu har vi endelig fået muligheden. Med en masse hensyntagen til corona, har vi på bedste vis forsøgt at lave en konkurrence som kombinerer et fysisk og virtuelt format.

Tilmelding

For at kunne deltage i 2020 Cup skal klubben være medlem af DAFF og have betalt medlemskontingent. Alle udøvere ved 2020 Cup skal have gyldig medlemslicens i DAFF. Licensen oprettes i Klubportalen og prisen er 250 kr. pr. person. Licensen er gældende for en hel sæson. 

Prisen for deltagelse ved 2020 Cup er:

  • Udøvere: 200 kr. (konkurrencedeltagelse)
  • Øvrige deltagere: 100 kr. (trænere)

Deadlines for tilmelding til 2020 Cup:

  • Søndag d. 1. november – Bindende holdtilmelding. Tilmeldingsblanketten skal være udfyldt og sendes til Malene på mk@daffmail.dk
  • Søndag d. 15. november – Tilmelding i klubportalen til konkurrencekategorier og oprettelse af licens.
  • Søndag d. 15. november – Musik sendes til mk@daffmail.dk. Evt via Wetransfer.  
  • Søndag d. 15. november – Holdbeskrivelser sendes til mk@daffmail.dk. Send gerne for alle klubbens deltagende hold samtidig. 

I tilfælde af, at eventet må aflyses grundet corona frem til d. 22. november vil alle pengene refunderes. Hvis eventet må aflyses mellem d. 23. november og 4. december vil 150 kr. refunderes. 

Vi glæder os til at se jer i Rocketshallen og Nørresundby til årets cheerleadingkonkurrence! 

Information vedr. 2020 Cup:

Ved 2020 Cup vil der være følgende Mesterskabsrækker, hvor der konkurreres i cheerleading:

Ved 2020 Cup vil der være følgende Konkurrencerækker, hvor der konkurreres i cheerleading:

Ved 2020 Cup vil der være følgende Opvisningsrækker, hvor der opvises i cheerleading:

  • Peewee Minor (level 1)
  • Peewee (level 1)
  • Peewee (level 2)

Fakturering for deltagerbetaling

Fakturering for deltagerbetaling sendes ud til klubberne umiddelbart efter tilmelding og oprettelse af hold i klubportalen. En eventuel reduktion i antal deltagere herefter vil ikke blive refunderet, medmindre der er tale om ekstraordinære forhold. Tilmeldinger efter deadline pålægges et gebyr på 100 kr. pr person. Der kan være tilfælde hvor forsamlingsforbuddet ikke tillader tilføjelse af flere udøvere, da det samlede antal deltagere i hvert slot ikke må overstige 50 personer. 

Tidsplan

Tidsplanen udarbejdes og udsendes på baggrund af holdtilmeldingerne efter tilmeldingsfristen. Da vi skal overholde forsamlingsforbuddet på 50, kombineres holdene på en måde så det kommer til at gå op antalsmæssigt. Holdene kombineres kun intern med hold fra samme klub for at mindske smitterisikoen.    

Konkurrencested

Konkurrencen afholdes både i Øst og Vest og har samme set-up begge steder.

  • Øst: Rocketshallen, Rødovrevej 247, 2610 Rødovre (Rockets Cheerleaders)
  • Vest: Nørresundby Idrætscenter, Lerumbakken 11, 9400 Nørresundby (Royal Cheer Aalborg)

Musik og holdbeskrivelser 

Alle hold skal sende deres holdbeskrivelser og musik pr. mail til mk@daffmail.dk.

  • Musik skal sendes i MP3-filer, plus medtaget som USB eller på en telefon på dagen.
  • Holdbeskrivelser kan være ca. 5 linjer formuleret om jeres hold i let læselige sætninger. 
  • Alle filerne skal navngives således: ”Klub_Holdnavn”, fx ”FoxyCheerleaders_FoxyFlame”

Smykker

Man må under ingen omstændigheder bære smykker under konkurrence. Alt skal ud/af, ellers vil der blive givet strafpoint. Dette gælder også, selvom udøveren lige har fået lavet et hul i ørerne. 

Førstehjælp/samaritter

Der vil være en-to samaritter tilstede i begge haller. 

Billetsalg

Billetsalg åbner mandag d. 23. november og billetter vil koste 50 kr. og inkluderer et mundbind. Der vil være et begrænset antal billetter til hvert tidsinterval, og det vil være op til klubben selv at finde ud af, hvordan billetterne fordeles.